dijous, 22 de gener del 2009

Jana e lo tonhut dens los encombraments matièrs

Té, uei, qu'ei lo dia de Jana e deu tonhut.

Que vse'n prepausi ua prumèra version, la des Corbilhuèrs (Les, Aran)

Découvrez Es Corbilhuèrs!


E la que segueish, plan agradiva tanben, qu'ei la de Los de l'ouzom (Osom, Bearn)

La Beroje E Lo Tonhut - Los De lOuzom


Per fin qu'avetz  la deus Pagalhós qui non manca pas d'originalitat dab los sons dus temas musicaus. E que'm va plan quan e soi estacat en veitura dens los encombraments tolosans deu matin (que pòdi bramar en musica !!!).


A lombreta de laubar - Pagalhos

Vam, que vse'n balhi la letra:

A l'ombreta de l'aubar
Jana se'n ombreja
Jana se'n ombreja ençà,
Jana se'n ombreja enlà,
Jana se'n ombreja

Un tonhut vien a passar
que la regardava

Que'm regardas tu tonhut
Jo sòi tròp beròja

Per beròja qui vos siatz
Cau que siatz ma mia,

Si ta mia devi estar,
Cau que la tonha saute

La piqueta en ua man,
L'arressega a l'auta
Cau segar la tonha

Si la tonha deu sautar,
Adiu donc beròja!!!

I ja que els meus seguidors oficials (sí, sí, que en tinc) son gairebé tots de llengua catalana, us en proposo una versió en el meu iberoccità:

A l'ombreta de l'albeca
Jana s'hi està a l'ombra
Jana s'hi està a l'ombra ença
Jana s'hi està a l'ombra enllà
Jana s'hi esta a l'ombra (bis)

Un geperut va passar
que l'esguardava
Que l'esguardava ença
Que l'esguardava enllà
que l'esguardava (bis)

Perquè em mires geperut,
Jo sóc massa bonica

Per bonica que vos sou
Cal que sigueu la meva

Si em cal ésser la teva
el gep ha de saltar

la piqueta a una mà,
I la serra manera a l'altra
cal serrar la gepa

Si el gep ha de saltar,
adéu doncs bonica!!!

Los tròç de musica des Corbilhuèrs que's pòden descargar legaument per i-tunes. Los CDs de Los de l'Ouzom que's pòden crompar per correspondéncia, que cau véder lo son site. Lo CD deus Pagalhós que's pòt crompar a Fnac.com.

1 comentari:

merike ha dit...

Tres versions diferents de la mateixa cançó?
Hi ha un canal de ràdio per a aquest tipus de música?
O com hi esbrines?
Estic gaudint realment de moltes cançons d'occità.